Członkini Zarządu | Cukiernia Sowa
Aleksandra Sowa-Trzebińska mistrzyni piekarstwa i cukiernictwa oraz współwłaścicielka i członek zarządu sieci Cukiernia Sowa. Jej kariera obfituje w liczne sukcesy, zarówno na krajowej, jak i międzynarodowej scenie cukierniczej. W 2012 roku uzyskuje tytuł Mistrzyni Cukiernictwa, co zapoczątkowuje pasmo jej kolejnych triumfów. W tym samym roku zdobywa pierwsze miejsce w Prezentacji Pralin i Rzeźby Czekoladowej na Polagrze oraz reprezentuje Polskę na Mistrzostwach Świata Młodych Cukierników w Sao Paulo w Brazylii. W 2013 roku zdobywa pierwsze miejsce w Lodowych Mistrzostwach Polski, a w 2014 roku wywalcza trzecie miejsce na Gelato World Cup w Rimini we Włoszech. Jej zaangażowanie i pasja do cukiernictwa zaowocują także wsparciem dla Reprezentacji Polski na Mistrzostwach Świata Młodych Cukierników w 2015 roku w Rimini.
W 2020 roku pełni rolę Team Managera Reprezentacji Polski na Lodowych Mistrzostwach Świata – Coppa del Mondo della Gelateria – w Rimini. W 2024 roku kończy ICAN Strategic Leadership Institute, aby rozwijać swoje umiejętności zarządzania. Jest również jurorem w wielu prestiżowych konkursach kulinarnych, co świadczy o jej wiedzy i autorytecie w dziedzinie cukiernictwa. Aleksandra Sowa-Trzebińska nieustannie promuje polską tradycję cukierniczą i piekarniczą na świecie, zdobywając liczne nagrody i wyróżnienia oraz dzieląc się swoją pasją i wiedzą z kolejnymi pokoleniami cukierników.
mgr dietetyki, szefowa działu food&trend | Nice to Fit You
Dyplomowana magister dietetyki. Spędziła wiele lat pogłębiając wiedzę i praktykując zawód dietetyka w Rzymie. Tam tworzyła indywidualne programy żywieniowe, prowadziła konsultacje dietetyczne i organizowała warsztaty kulinarne. Regularnie odwiedzała renomowane włoskie restauracje, współpracując z czołowymi szefami kuchni nad ulepszaniem menu pod kątem zdrowotnym.
Od ponad sześciu lat jest związana zawodowo z firmą Nice To Fit You, gdzie szybko wykazała się kreatywnością – zarówno w tworzeniu nowych posiłków, jak i konstruowaniu kompleksowego menu. Dzięki temu dzisiaj zarządza całym portfolio produktowym firmy.
FMCG Food industry expert, CEO / GM / Interim Manager for Polish & CEE market leaders
Ekspert w dziedzinie zarządzania i rozwoju firm FMCG Food w Polsce i Europie: wieloletni Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny i Członek Rad Nadzorczych firm Raisio Polska, Danone, Bongrain (Grupa Savencia), Rigas Piensaimnieks (Ryga, Łotwa), Grupa Delicpol, Van Pur, Sonko / Grupa Oshee.
Obecnie członek RN i doradca Zarządu SmakMAK Sp.z o.o., członek RN Bielenda Group SA. Współzałożyciel i udziałowiec ProteinRise Sp.z o.o. start upu food-tech oraz MMM ESG Consulting Sp. z o.o. usługi integrujące zrównoważony rozwój ze strategią.
Customer Strategy Director
Managerka z 20-letnim doświadczeniem w obszarach Strategii Klienta, Customer/ Trade Marketingu, Komunikacji, Zarządzania Projektami, rozwijaniu nowych kanałów sprzedaży.
Obecnie związana z Grupą ALDI Nord oddział Polska, prowadząc dział Customer Strategy. Swoje kompetencje w budowaniu koncepcji strategicznych wykorzystuje realizując szereg inicjatyw na arenie lokalnej oraz międzynarodowej. W biznesie stawia na partnerstwo w relacjach oraz silny focus na realizację celów.
Manager IT, lider z 20-letnim doświadczeniem w technologii dla branży restauracyjnej
Odpowiada za strategiczne projekty w wielu obszarach, w tym systemach sprzedaży (Point of Sale), transformacji cyfrowej, e-commerce oraz optymalizacji procesów w całej Europie.
W 2018 roku otrzymał tytuł Digital Leader of The Year przyznawany przez CIONET. Obecnie koncentruje się na cyfryzacji marek Burger King, Subway oraz wprowadzaniu Popeyes na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Kierownik ds. badań i rozwoju | Cukiernia Sowa
Technolog i manager, związana z branżą spożywczą i sektorem FMCG od ponad 20 lat.
W tym czasie zdobyła doświadczenie w zakresie zarządzania produkcją, innowacją technologiczną oraz jakością z największymi, polskimi producentami żywności. Autorka wielu nowatorskich pomysłów technologicznych i produktów, w tym również w ramach projektów budżetowanych min. ze środków Unii Europejskiej.
Obecnie kieruje działem badań i rozwoju w Cukierni Sowa sp. z o.o. Kreatywność to jej drugie imię. Nieustannie poszukuje unikatowych rozwiązań, będących w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem i skutecznie je wdraża, przyczyniając się do zwiększania przewagi konkurencyjnej organizacji.
Dyrektor Marketingu
Ekspertka w marketingu i rozwoju marek FMCG. Ma również doświadczenie w rozwoju marek usługowych w obszarze B2B. W ostatniej dekadzie wdrożyła przełomowe strategie oraz innowacje biznesowe, produktowe i organizacyjne, które przyczyniły się do spektakularnego wzrostu w firmach takich jak Danone i Coca-Cola w ponad 18 krajach.
Jej doświadczenie obejmuje także transformacje organizacyjne, takie jak tworzenie struktur i procesów, które umożliwiają systematyczne odkrywanie insightów, szybsze wprowadzanie produktów na rynek oraz zwinne zarządzanie portfelem. Oprócz innowacji w produktach spożywczych ma również doświadczenie w tworzeniu i marketingu produktów cyfrowych (np. aplikacja Coca-Cola App) oraz usług (np. franczyzy).
Dyrektor Sprzedaży / Senior Country Manager | UPM Raflatac
Mentor – w trakcie akredytacji EMCC
Od około 30 lat związany z branżą drukarską i opakowaniową, głównie w jej szczególnym segmencie związanym z etykietami samoprzylepnymi. Szef sprzedaży na Polskę, Finlandię, kraje bałtyckie i Ukrainę w firmie UPM Raflatac – lidera branży,
producenta surowców do druku tychże etykiet. Zarządza kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za bezpośrednią sprzedaż do drukarni fleksograficznych, ale również za kontakty z klientem końcowym. Umożliwia to stały kontakt z rynkiem, tendencjami, potrzebami co daje możliwość wprowadzania
rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój poprzez doradztwo materiałowe i techniczne.
Od kilku lat, wykorzystując swoje doświadczenie i ciągle ucząc się nowych rzeczy wspiera rozwój innych prowadząc mentoringi zarówno wewnątrz swojej korporacji jak i na zewnątrz, np. dla Fundacji Liderek Biznesu.
Inicjator wieloletniej już współpracy swojej firmy z WWF Polska, co związane jest również z prywatnymi zainteresowaniami przyrodniczymi. Lubi podróżować, fotografować, odkrywać wino i jedzenie, chodzić z kijkami po lesie, ciągle coś zmieniać w ogrodzie.
Adiunkt w Katedrze Zaawansowanych Technologii Materiałowych na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej
Specjalizuje się w technologiach waloryzacji odpadów do postaci wysokowartościowych produktów, takich jak nawozy organiczno-mineralne, biostymulatory wzrostu roślin, nawozy o kontrolowanym uwalnianiu składników pokarmowych oraz dodatki paszowe. Jest współautorem ponad 50 publikacji naukowych z listy JCR oraz kilkunastu krajowych zgłoszeń patentowych i patentów, obejmujących m.in. nawozy z aminokwasami, preparaty hydrożelowe oraz innowacyjne metody biofortyfikacji roślin. Pełni m.in. funkcję senatora Politechniki Wrocławskiej, opiekuna koła naukowego ChemForAgro oraz redaktora gościnnego międzynarodowego czasopisma naukowego z zakresu agrochemii. Z pasją angażuje się w popularyzację nauki, rozwój innowacyjnych technologii oraz wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku w praktyce rolniczej.
Dyrektor Marketingu I FMCG ekspert I Mentorka
Ekspertka i praktyk w dziedzinie marketingu, rozwoju biznesu oraz budowania partnerstw strategicznych. Specjalizuje się w strategii marketingowej i innowacjach na rynkach FMCG. Ma 30-letnie doświadczenie managerskie zdobyte w międzynarodowych korporacjach jak i polskich firmach, takich jak np.: Danone, Frito –Lay, Diageo, Reckitt Benckiser, Torf Corporation, gdzie odpowiadała za marketing, jak również zarządzała aliansami strategicznymi w skali regionalnej i globalnej. Ukończyła Szkołę Główną Handlową z tytułem magistra oraz studia podyplomowe w Paryżu w dziedzinie zarządzania. Posiada też Akredytację Mentor Foundation European Mentoring & Coaching Council (EMCC) i jest Mentorką Fundacji Liderek Biznesu.
Ekspert ds. żywności, międzynarodowy wykładowca akademicki
Specjalista w dziedzinie żywności funkcjonalnej, badań sensorycznych i projektowania żywności z ponad 20 letnim doświadczeniem. Autorka lub współautorka wdrożeń nowych produktów spożywczych na rynku polskim i europejskim, jak również patentów, publikacji, opracowań i projektów. Adiunkt na Wydziale Żywienia Człowieka SGGW, członek Polskiego Towarzystwa Nauk Żywieniowych oraz Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Była polskim przedstawicielem grupy roboczej Komisji Europejskiej DG (SANCO) oraz CMDv w Europejskiej Agencji Leków, a obecnie jest ambasadorem Global Harmonization Initiative (GHI) w Polsce. Mentorka i propagatorka zdrowego stylu życia.
Doktor nauk inżynieryjno-technicznych, inżynier z doświadczeniem w chemii dla rolnictwa, waloryzacji odpadów oraz gospodarce o obiegu zamkniętym.
Adiunkt na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej oraz Kierownik Techniczny w akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji Laboratorium Chemicznym Analiz Wielopierwiastkowych (AB 696) na Politechnice Wrocławskiej.
Associate Editor w czasopiśmie naukowym Frontiers in Sustainable Food Systems. Autor licznych publikacji i patentów, współtwórca wdrożeń w sektorze spożywczym, nawozowym i paszowym, a także uczestnik projektów badawczo-rozwojowych. Jego zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół waloryzacji odpadów rolno-spożywczych na cele nawozowe, jako działania sprzyjającego przejściu z gospodarki linearnej na cyrkularną.
Ekspertka w dziedzinie jakości produktów nieżywnościowych, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i jakości opakowań, oznakowania, recyklingu oraz efektywnej komunikacji z konsumentem.
Jako wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Dyrektor ds. Innowacji w Stowarzyszeniu Natureef, łączy wiedzę akademicką z praktycznym doświadczeniem branżowym. Pełni również funkcję eksperta w radzie Polskiego Paktu Plastikowego, aktywnie wspierając transformację rynku opakowań w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Uznana trenerka i doświadczona wykładowczyni, regularnie prowadzi specjalistyczne szkolenia, warsztaty oraz webinaria dla liderów branży opakowaniowej. W swojej działalności koncentruje się na aspektach prawnych, innowacjach technologicznych oraz kompleksowym zarządzaniu jakością w przemyśle opakowaniowym.
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Stowarzyszenie Natureef
Ekspertka ds. produktów nieżywnościowych specjalizująca się w tematyce jakości, bezpieczeństwa i znakowania opakowań. Realizuje prace badawczo-rozwojowe dotyczące projektowania opakowań na bazie biotworzyw i materiałów aktywnych. Jako Project Manager Stowarzyszenia Natureef inicjuje i kieruje projektami związanymi z bezpieczeństwem i recyklingiem materiałów opakowaniowych. Prowadzi szkolenia, warsztaty i webinaria obejmujące zagadnienia z zakresu rozwoju opakowań w gospodarce o obiegu zamkniętym. Autorka i współautorka monografii, patentów i publikacji naukowych dotyczących innowacji opakowaniowych. Ekspertka Polskiego Paktu Plastikowego oraz
członkini grup roboczych organizacji CEFLEX, RecyClass i PKN.
CEO w Generatorze Pomysłów
AI & Innovation Expert, psycholog twórczości, trener, prezes Generatora Pomysłów. Ekspert i praktyk we wdrażaniu AI w biznesie, tworzeniu strategii innowacji oraz kształtowaniu kultury kreatywności.
Poprzez strategiczne podejście do sztucznej inteligencji, pomaga firmom przekształcać wyzwania w innowacyjne rozwiązania, co prowadzi do trwałej przewagi konkurencyjnej.
Prowadzi projekty dla takich Klientów jak: L’Oréal, IKEA, Veolia, Coca-Cola, FB Serwis, EIT Food, EITF Deep Tech Talent Initiative, Maspex.
Szef działu transformacji digitalowej | PepsiCo
Posiada 18 lat doświadczenia zawodowego w firmach FMCG. Najwięcej satysfakcji w pracy czerpie ze zmieniania rzeczywistości wokół siebie. Prowadził projekty transformacyjne w 4 różnych działach m.in. sprzedaży i supply chain. Uwielbia podważać status-quo, czerpie dużo motywacji do zmian procesów, których głównym wyjaśnienie jest „zawsze tak to robiliśmy”.
Obecnie szef działu transformacji digitalowej w PepsiCo w Polsce, gdzie wraz z zespołem zmieniają sposób w jaki PepsiCo pracuje i działa w obszarze komercyjnym. Nowe rozwiązania i procesy ułatwiają i poprawiają współpracę z ponad 60 000 partnerami handlowymi PepsiCo w Polsce. W przeprowadzaniu transformacji skupia się na trzech kluczowych elementach – ludziach, procesach i technologii.
Ukończył 3 kierunki studiów: Informatykę, Logistykę oraz studia Executive MBA. Przez 2 lata uczył studentów MBA zarządzania operacyjnego w szkole ESMT Berlin w Niemczech.